Promowanie własnych samochodów

Dzisiaj można zauważyć, że bez reklamy większość marek nie wyobraża sobie swojej ani długoterminowej ani krótkofalowej strategii sprzedażowej. Wynika to jednak nie tyle z przekonania o słabości własnej marki co z jasnej i słusznej obawy, że brak inwestycji w promowanie własnych produktów i zabiegi marketingowe pozwoli na dłuższą metę odskoczyć konkurencji, której uda się pozyskać nowych klientów i przeciągnąć ich na swoją stronę. Firmy motoryzacyjne nie wydające pieniędzy na drogie reklamy nie mają więc szans na zwiększenie a często nawet na utrzymanie swojego udziału w rynku. Nie zawsze jednak marki samochodowe starają się promować nowe samochody w telewizji. Oczywiście reklama telewizyjna puszczona w szczytowym okresie oglądalności, nakręcona przy zastosowaniu nowoczesnych technologii kinowych i z udziałem znanego aktora filmowego była, jest i będzie skuteczna. Ale można także reklamować się chociażby poprzez szeroko zakrojony sponsoring czy mecenat jak chociażby sponsorowanie ligi piłkarskiej czy stadionu narodowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: